Tumlingesalmesang

Sang, musik og rytmik for børn fra 1-3 år i Kirkeladen, Gl. Ringstedvej 65, 4300 Holbæk

Hver mandag fra kl. 16-17 kan du komme til Tumlingesalmesang i Kirkeladen. Tumlingesalmesang er for børn på 1-3 år og er oplagt hvis du tidligere har gået til babysalmesang, og gerne vil fortsætte med at synge med dit barn.

Vi bygger videre på sangene og legene fra babysalmesang, men tilpasser dem så de passer bedre til lidt større børn. Vi laver fagter, rim & remser, kigger på fingerdukker, leger med rasleæg og hvad vi ellers kan finde på.

Programmet vil være stort set det samme fra gang til gang, så børnene vænner sig til de sange vi synger.

Der er ikke tilmelding til holdet, man møder bare op når det passer ind i ens program. Du kan altid se her på hjemmesidens forside i venstre side om der er tumlingesalmesang, så du ikke møder op forgæves.

Døren er åben fra kl. 15.00, så hvis du har lyst til at komme tidligt, kan du starte med at drikke en kop kaffe, mens de små leger med Kirkeladens legetøj.

Tumlingesalmesang Tumlingesalmesang

Se her hvad vi laver til Tumlingesalmesang

Hvis du går og overvejer om Tumlingesalmesang er noget for dig og dit barn, men er i tvivl om hvad det egentlig er, kan du få en lille smagsprøve her:

Tumlingesalmesang

Sang for de mindste