Kirkedetektiver - minikonfirmandforløb

Kom og bliv kirkedetektiv i Tveje Merløse Kirke!

Som kirkedetektiv skal vi på missioner og løse mysterier om kirken. Vi skal på skattejagt, lege sjove lege, være kreative, synge sange og spise lækre boller.

Samtidigt får vi forhåbentligt svar på nogle af de spørgsmål man kan gå rundt og have om kirken, Helligånden, døden, Gud og alt det mystiske, der står i Bibelen.

Man kan blive kirkedetektiv, hvis man går i 3. klasse på en af sognets skoler. Klasserne modtager invitationer på skolerne.

Praktisk info:

Vi mødes torsdag eftermiddag. Om efteråret bliver børnene fra Holbæk Private Realskole inviteret og om foråret bliver børnene fra Absalonskolen og Holbæk Lilleskole inviteret.

Alle dage er det fra kl. 14.00-17.00. Børnene får eftermiddagsmad, når de ankommer. Børnene hentes i bus på skolerne (husk at oplyse skole og SFO om, at de bliver hentet). Børnene skal hentes af forældrene i kirken eller Kirkeladen kl. 17.00.
Vi skal både være ude og inde, så det er vigtigt at have praktisk tøj på.
Det er gratis at være med.

Kirkedetektiver