Menighedsrådet

Tveje Merløse kirkes menighedsråd består af 13 valgte medlemmer, samt en suppleant. Menighedsrådet vælges for en fire-årig periode og tiltræder ved kirkeårets begyndelse den 1. søndag i advent i valgåret.

Billede af kirkeladen

Tveje Merløse Kirkes vision

Herunder kan du læse menighedsrådets vision for Tveje Merløse kirke:

• Tveje Merløse kirke og dens repræsentanter er bevidste om vores tro og vores opgave som kirke – og vi står gerne frem med det
    • Tveje Merløse kirke er kirke for alle i sognet, og den opleves som nærværende og relevant
    • Tveje Merløse kirke er en synlig deltager i sognets liv
    • Alle føler sig velkomne i Tveje Merløse kirke
    • Tveje Merløse kirke har et bredt udbud af aktiviteter, som appellerer til alle beboere i sognet
    • Tveje Merløse kirke er præget af et fællesskab, hvor mange påtager sig opgaver, og endnu flere føler sig hjemme
    • Det er sjovt og givende at være aktiv i Tveje Merløse kirke
    • Tveje Merløse kirke samarbejder aktivt med andre sogne og Holbæk Provsti

Vedtaget 2017

Rediger teksen

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo.

Læs mere her