Konfirmationer

Datoer for konfirmationer kan ses nederst på siden. I Tveje Merløse kirke konfirmerer vi elever fra 7. klasserne. I løbet af foråret det år de unge mennesker går i 6. klasse, bliver der her på siden siden åbnet for digital tilmelding til konfirmationesforberedelse.

Konfirmationer Konfirmationer

Indskrivning til konfirmation i 2025

Det er nu muligt at indskrive sig digitalt til konfirmation i 2025 ved Tveje Merløse Kirke.

Til kommende konfirmander, som bor eller går i skole i Tveje Merløse sogn, er det nu muligt at lade sig indskrive digitalt til konfirmation i 2025.

Hvis man ikke bor i Tveje Merløse sogn, men alligevel ønsker konfirmation her, så vil vi tage hensyn til det i så stort omfang, som vi overhovedet kan.

Man behøver ikke være døbt for at begynde til konfirmationsforberedelse, vi arrangerer dåb inden konfirmationen.

Vi vil gerne have konfirmandernes mobiltelefonnummer. Det vil gøre det muligt for os at sende kollektive sms'er til alle konfirmander på en gang, hvis der er et spændende arrangement, eller hvis vi på anden måde får brug for at give en besked. Telefonnumrene bliver slettet straks efter konfirmationen.

Indskriv dig til konfirmation i 2025 ved at klikke på nedenstående link og udfylde formularen Konfirmandtilmelding 2025

Konfirmationsdatoer de kommende år

Konfirmationer 2024