HÅNDværksted

Billeder fra HÅNDværkstedet Billeder fra HÅNDværkstedet

HÅNDværksted i Kirkeladen, Gl. Ringstedvej 65, 4300 Holbæk hver torsdag

Kom og vær med til at sy dragter eller at strikke dåbsservietter... og få samtidig mulighed for en snak om alt mellem himmel og jord. Du behøver ikke at kunne tråde en nål eller slå masker op. Vi hjælper hinanden:)

Her er kaffe, te og plads til alle!

Formålet med værkstedet er at sy dragter til teaterforestillinger, at strikke dåbsservietter, sy duge og hvad vi nu ellers må have brug for i kirken. Men det er ikke kun et kreativt fællesskab. Der er også tale om et socialt fællesskab hvor hyggen er i højsædet.

HÅNDVÆRKSTEDET er åbent om torsdagen fra kl. 10-14 i Kirkeladen, Gl. Ringstedvej 65, Holbæk. Man kan komme og gå, som det passer en bedst. Der vil være frokost til alle;-)

Tilmelding til kirke-og kulturmedarbejder Marianne Olsen på mao@km.dk eller tlf. 40 20 92 46.

Alle er velkomne!

Billeder fra HÅNDværkstedet Billeder fra HÅNDværkstedet Billeder fra HÅNDværkstedet

HÅNDværkstedet