Familiekirke

Kom til en hyggelig familieaften i Kirkeladen, Gl. Ringstedvej 65, 4300 Holbæk

Ved vores familiekirke i Kirkeladen er der højt til loftet, masser af glade børn og voksne i alle aldre, dejlig aftensmad som vores frivillige står for at lave til os, sjove kreative aktiviteter, festlig musik og tid til hygge og snak.

Vi starter altid med en kort børnevenlig gudstjeneste efterfulgt af aftensmad og aktiviteter for børnene. Hver gang vil der være et tema for aftenen.

Familiekirken afholdes den sidste fredag i de fleste måneder i Kirkeladen fra kl. 17-19. Klik på begivenheden i kalenderen for at se dagens program. Det er gratis at være med, men af hensyn til madlavningen og indkøb af materialer, er det rart for os med tilmeldinger - skulle det smutte med tilmeldingen, er du alligevel velkommen - vi laver altid ekstra :-).

Klik på den enkelte begivenhed i kalenderen hvor du kan se Familiekirkens temaer og tilmelde dig.

Steen Nielsen

Familiekirkens kalender