Menighedskor - kor for sangglade voksne

Kan du lide at synge i kor? Er du fra Holbæk området? Og har du lyst til at synge sammen med andre?

Menighedskoret er for sangglade voksne fra Holbæk og omegn som kan lide at synge sammen med andre. Du behøver ikke at være øvet korsanger for at komme, det vigtigste er lysten til samværet med os andre og musikken. Vi er 20-25 voksne, der mødes hver tirsdag i Kirkeladen, Gl. Ringstedvej 65, 4300 Holbæk fra kl. 16.30-18.00. Hold dig orienteret på kirkens hjemmeside eller ring til undertegnede og hør nærmere.

Vi synger til søndagsgudstjenester i Tveje Merløse Kirke i Holbæk eller andet 2-3 gange om året.

Det er gratis at deltage i koret. Henvendelse til dirigent Lasse Hansen på tlf. 51906251 eller på mail tvmorganist@lassehansen.dk.

Menighedskor - kor for sangglade voksne

Kor i kirken